Welkom bij WSV AVOH!

 Bardiensten

Zaterdag    
14 juli
Rob T  Angelique  
21 Mireille    
28 Roel    
       
4 aug Wim    
11 Rob Toornstra
   
18 Adri    
25 Bart Smulders    
       
1 sept    Nek aan Nek  
8      
15 Herman Scholten    
22 Lex    
29      
       

 

 BARDIENST INSTRUCTIES

Ben je verhinderd, eerst zelf vervanging regelen. Ruil je  met een ander,  laat  het weten aan Bart Smulders. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Lees de HUIS EN GEDRAGSREGELS en KASSA INSTRUCTIES

Tip: naar eigen inzicht taken verdelen, b.v. één de consumpties, de ander opschrijven en kas.

De bardienst duurt officieel van  16.00 uur tot 19.00 uur.

  • Tijdig zeggen dat de frituur uitgaat en de laatste ronde besteld kan worden, houd er rekening mee dat het dan nog zeker een half uur kan duren voor je weg bent
  • Na  20.30 uur is het clubhuis verlaten en bardiensten worden NIET overgedragen
  • De gekoelde dranken (3x witte droge en zoete wijn, 3x rosé, jenever, berenburg en sherry) staan in de koelkast in voorraadhok. In koelkast onder de bar plaatsen. Eerst de aangebroken flessen gebruiken.
  • Check de toiletten op (schone) handdoeken en papier.
  • Ook in de keuken en bij de bar letten op schone handdoeken.

Bardienst medewerkers drinken niet of met mate.

  • Tap is gebruiksklaar, niet aan knoppen draaien. Bij vervangen vat instructies volgen of hulp vragen.
  • Bij frituren, afzuigkap aanzetten. Bij drukte 2 frituurpannen gebruiken
  • Niet patat en bitterballen tegelijk bakken. Niet te veel porties te gelijk bakken. B.v. niet meer dan 4 porties bitterballen.
  • Voor je weggaat, kopjes afwassen, glazen spoelen
  • Wijn, sterke drank enz. weer terug in koelkast voorraadhok zetten. Rode wijn niet in koelkast. Aangebroken wijnflessen vacuuüm zuigen ook de flessen met schroefdop.
  • Koelkasten aanvullen. De flesjes die achteraan staan vooraan zetten.
  • Lege flesjes in krat onder de bar zetten, liefst soort bij soort. Krat vol met lege flesjes wegzetten in computerkamer. Leeg kratje uit  voorraadkok pakken en onder de bar plaatsen.
  • Tomatensap/chocomel flesjes omspoelen.
  • Lege wijn/drank flessen, indien mogelijk meenemen als je weg gaat, in de container aan de weg.
  • Eventueel ook volle vuilniszak.
  • Hoofdkraan gas in de keuken dichtdraaien, als dit gebruikt is.
  • Indien  artikelen (bijna) op zijn svp briefje bij kassa neerleggen
  • Alle deuren sluiten, ook voorraad hok, denk om terrasdeur.(  boven aan de deur achter de noodverlichting zit een palletje)
  • Ventilatoren en lichten uitdoen( denk om W.C.) Noodverlichting en nachtverlichting is geprogrammeerd.
  • Kassa instructie volgen, ook bon aanslaan van barpersoneel. X bon, pofbonnen en barbon in zakje doen, geld weer opbergen.

Bij verhindering die je niet zelf kan oplossen, hulp inroepen van:

Bart Smulders: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Wij wensen jullie een plezierige bardienst

Bart

 

Procedure gebruik van het clubhuis

Agenda beheer: Hans Borstlap

Bestuur, commissies, leden en donateurs mogen niet zelf in de agenda de data vastleggen.

Bestuur en commissies moeten voor het begin van het jaar / seizoen data doorgeven wanneer vergaderingen, wedstrijden, evenementen, lezingen, cursussen, enz. worden gehouden waarvan de data reeds bekend is.

Deze informatie via email of schriftelijk aan Hans doorgeven. Hans zal binnen 2 dagen terugmailen of de data vrij is en dat dit vastgelegd is. Bij dubbele data overleggen met elkaar. Verenigingsactiviteiten gaan altijd voor.

Niet doorgaan van activiteiten, vakantie of verplaatsen ook aan Hans doorgeven.

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. of veranderingen op korte termijn 06 19828774

 Na gebruik van het clubhuis voor welke activiteit dan ook wordt van bestuur, commissies, leden en donateurs verwacht dat ze het clubhuis netjes achterlaten. Vaatwerk schoon, keuken opgeruimd, tafels schoon enz.

 

Het clubhuis wordt voor vele activiteiten gebruikt en iedereen wil graag in een opgeruimd clubhuis komen.

Gebruikte consumpties aanslaan en een X uitdraai maken. Indien van toepassing bardienstbon aanslaan en afslag aan de barbon met plakband doen.

 

Als we ons allemaal aan deze regels houden moet het mogelijk zijn om optimaal van ons clubhuis gebruik te maken.

We rekenen op jullie medewerking!

Wat betreft gebruik door leden en donateurs (geen vrienden of kennissen) voor privé doeleinden wordt nog niets vastgelegd omdat de Gemeente een nieuwe Drank en Horecawet opstelt en daarin privé gebruik zeer beperkt wordt en gecontroleerd.

 

Zogauw de definitieve versie bekend is zal het bestuur zijn standpunt bepalen.

Alle afspraken voor 2014 zijn onder voorbehoud!

Het bestuur.